شناسهٔ خبر: 27606 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان آوج خبر داد:

اجرای عملیات راهداری با هدف افزایش ایمنی در محورهای آوج استان قزوین

اسماعیل جعفری رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان آوج در استان قزوین ضمن ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در طول راه‌های آوج گفت: ۴۵۰ کیلومتر خط کشی و اجرای عملیات روکش آسفالت در ۱۵ کیلومتر از راه‌ها بخشی از این فعالیت‌ها بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، اسماعیل جعفری با اعلام این خبر گفت: اجرای عملیات خط کشی به طول ۴۵۰ کیلومتر در محورهای اصلی و فرعی حوزه شهرستان آوج طی ماه‌های گذشته صورت گرفته است.

وی افزود: جهت جلوگیری از ورود کولاک و بادروبه‌های برفی به داخل جاده در محورهای شناسایی شده، عملیات احداث حصار برفگیر به طول ۳/۵ کیلومتر نیزانجام شده است.

جعفری با اشاره به انجام تعمیرات اساسی ۲ دستگاه پل و همچنین پاکسازی ۵ دستگاه پل برای عبور آب و سیلاب، بیان کرد: ۱۵ کیلومتر از محورهای اصلی در ۲ لاین نیز روکش آسفالت شده است.

این مقام مسئول افزود: با توجه به لزوم افزایش هر چه بیشتر سطح ایمنی موجود در جاده‌ها، ۳ نقطه پرحادثه نیز در طول راه‌های این حوزه شناسایی و رفع شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان آوج بیان داشت: نصب ۵۰۰ عدد تابلو علائم راهنمایی و رانندگی در مسیرهای مختلف، اصلاح ۵ کیلومتر گاردریل و ایمن سازی کامل واریانت ورودی شهر آوج از دیگر اقدامات مهم این اداره در ماه‌های اخیر بوده است.

نظر شما